掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

【有索模新歡】陳偉霆拋走水泡女友迪麗熱巴 地下情一年斬纜 __,陳偉霆,

講完巴西索模Bruna,番返去陳偉霆同迪麗熱巴嘅地下情。當年關於陳偉霆嘅名句係「而我不知……是誰」,喺大陸《古劍奇譚》播出之後,一炮而紅,呢點或者連陳 ...




講完巴西索模Bruna,番返去陳偉霆同迪麗熱巴嘅地下情。

當年關於陳偉霆嘅名句係「而我不知……是誰」,喺大陸《古劍奇譚》播出之後,一炮而紅,呢點或者連陳偉霆自己都估唔到,人一紅,就多咗好多緋聞,傳得最多就係佢同迪麗熱巴拍拖。

當時兩個都仲係新人(陳偉霆喺大陸冇乜知名度),就算真係拍拖應該冇問題,但陳偉霆已經公開同阿Sa拍拖,所以佢同迪麗熱巴嘅緋聞都係得個傳字。

呢段感情,未必係一腳搭兩腳,不過陳偉霆同阿Sa分手後,同迪麗熱巴發展迅速就有證據喇。曾經有fans搵到兩人有同款帽、褸、迪麗熱巴出現喺陳偉霆嘅綵排室、又趁空閒時間去睇陳偉霆演唱會,仲有得坐第一行等等……每點蛛絲馬跡嘅提示,大致同Bruna狀況一樣。

今日有周刊報道話,兩個人感情維持咗一年,兩人紅咗後各自多咗工作,聚少離多,好難維繫感情,同時陳偉霆就揀咗Bruna。

咁迪麗熱巴點算?佢咁靚女,相信好快會搵到新男朋友啦。

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



有傳迪麗熱巴同陳偉霆拍拖一年,直到陳偉霆識咗巴西索模先分手。(微博圖片)



前年坐第一行睇陳偉霆演唱會。 (微博圖片) 兩人早喺《古劍奇譚》就傳緊拍拖。(劇照)

鍾意就快D Share啦!