網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月13日 星期六

認係怪獸家長 陳豪想搬去校網區住 __,陳豪,

陳豪話係環境令佢成為怪獸家長,笑言自己唔係先河!藝人陳豪單拖到金鐘為慈善跑步活動擔任嘉賓,同場的林盛斌(Bob)則帶埋囡囡林霏兒到場。陳豪謂來到才知道 ...


陳豪話係環境令佢成為怪獸家長,笑言自己唔係先河!


藝人陳豪單拖到金鐘為慈善跑步活動擔任嘉賓,同場的林盛斌(Bob)則帶埋囡囡林霏兒到場。陳豪謂來到才知道一眾藝人帶埋小朋友出席,不過自己的大仔只有四歲,都不便齊齊參與活動。他透露平時會帶囝囝去踢波、游水,都希望多有親子活動,笑謂試過帶囝囝去打網球,不過年紀太小只會似波一樣走來走去。

為大仔揀學校

他指仔仔學游水、踩單車還是踢波都有教練教,笑謂:「我唔可以半桶水咁教,要有正確方法!(有同佢搵補習?)少少」被問可會擔心成為怪獸家長?他直言是環境令他成為怪獸家長,笑指自己並非先河。陳豪又謂最近忙於為大仔選學校而面試,笑言:「仲有幾間呀,依家唔係家長揀學校,係學校揀家長!(想搬去校網?)你以為我哋冇諗過咩!不過遲啲先算」又望三個仔女都可以讀同一間學校。

多番信心爭獎

談到無綫劇集《誇世代》大結局,他的演技大獲讚賞,有機會在台慶頒獎禮中爭獎,他笑指信心「多番半分」,又指目前未有消息指要拍續集,但見到大結局中有佘詩曼出現大家都應該好驚喜。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!