掃呢頁CODE去手機

2018年1月13日 星期六

夠晒專一!柏豪演孫悟空都係比比鳥頭 __,柏豪,周柏豪,

柏豪真完美Carry比比鳥頭!新一代「男神」周柏豪,繼去年參演無綫劇《使徒行者2》後,人氣飆升,成為影視圈搶手貨!目前至少有三部電影在手的他,身家三級 ...


柏豪真完美Carry比比鳥頭!


新一代「男神」周柏豪,繼去年參演無綫劇《使徒行者2》後,人氣飆升,成為影視圈搶手貨!目前至少有三部電影在手的他,身家三級跳,據知片酬已攀升過百萬一部。月初柏豪到上海橫店拍網絡電影《斗戰勝佛2》,戲中演孫悟空的他造型首度曝光,想不到連孫悟空的造型都是比比鳥頭!而合作演員還有張馨予、許聖楠等。

首次吊威吔

第一次拍古裝戲的柏豪,坦言感覺非常新鮮:「好多第一次,第一次拍古裝、第一次吊威吔、第一次黐頭套,我覺得好好玩。」本身有畏高的他,承認第一次吊威吔時,確實心驚驚:「不過試吊時,安全措施做到好足,拍得好順利,所以就唔驚。」續又透露電影開機之際,遇上落雨,拍攝過程頗艱辛:「因為我哋喺山上拍,成個山因為落雨變晒泥濘,我哋着住啲靴一踩落去,幾乎就要報銷,不過工作人員仲辛苦,因為佢哋又要冒雨搬機器,又要Set機,所以佢哋個個都着水靴。」

黐頭套唔甩髮

由於橫店現時氣溫僅得一度,柏豪坦言要捱凍,因為一班演員的戲服好薄:「我嘅盔甲有成30磅,但係皮唔保暖,有場戲要跳舞、要打就比較辛苦。」不少男星拍古裝戲最怕黐頭套會甩髮,但柏豪卻揚言不擔心,因為黐頭套的工序不是用太多膠水。雖然忙於拍戲,但柏豪已經就到深圳繼續其巡迴演唱會,之後還有佛山一站,月底又要飛到加拿大參與華人春晚演出,他說:「總之不用演唱就返橫店拍戲,好彩新年都有幾日假。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!