掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

【十公里】余德丞再戰十公里贏晒 __,余德丞,

參加十公里賽事藝人今年不多,只有林奕匡、SuperGirls成員吳嘉熙、無綫藝人余德丞及鄧佩儀,眾人中以余德丞的49分鐘成績最好。余德丞昨日凌晨4時許 ...


參加十公里賽事藝人今年不多,只有林奕匡、Super Girls成員吳嘉熙、無綫藝人余德丞及鄧佩儀,眾人中以余德丞的49分鐘成績最好。余德丞昨日凌晨4時許已抵達北角東廊賽事現場拉筋熱身,他賽前受訪時表示第二次參加渣馬:「14年第一次跑,當時成績係52分鐘,好多女仔都快過我,事隔4年,想再挑戰自己。」



■(左起)馮允謙、鄧佩儀、吳嘉熙和林奕匡鬥志十足。

首次參加十公里賽事的鄧佩儀,以1小時2分2秒完成,她說:「我預咗個半鐘,因為訓練嘅時候,我跑唔過6K,可能今日天氣同環境,又有大班人一齊跑,令我好興奮。」是否再挑戰十公里?她說:「10K對我都好勉強,如果要參加半馬或者全馬,就要花更多時間,前日我感冒,食藥加休息,今朝氣管都還可以。」




鍾意就快D Share啦!