掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

戀情疑曝光!范丞丞被指靠范冰冰爆喊 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

大陸女星范冰冰17歲細佬范丞丞因為有家姐光環加持,未正式出道已經成為焦點!最近佢就參加咗內地真人騷《偶像練習生》,尋晚終於播出第一集,不過佢竟然喺鏡頭 ...




大陸女星范冰冰17歲細佬范丞丞因為有家姐光環加持,未正式出道已經成為焦點!最近佢就參加咗內地真人騷《偶像練習生》,尋晚終於播出第一集,不過佢竟然喺鏡頭前落淚!

尋晚喺集由范丞丞領軍嘅「樂華娛樂」壓軸出場,擔任全民制作人嘅張藝興(Lay)同導師歐陽靖(MCJin)都話好期待,但當表演開始時節目就話要等待下集繼續,不過片尾就播出咗眾人非常失望嘅片段,又有人講出「失誤誰都有」,似乎表演失準!而范丞丞就喊到要紙巾抹淚,單獨受訪時,佢更低頭抽泣不斷抹淚,佢話:「就說我自己就是沒實力,靠着姐姐!」唔少網民都覺得佢壓力好大,因為家姐係范冰冰,又叫佢用實力證明自己!而范冰冰亦用行動嚟支持細佬,唔只轉發微博貼文,更將微博頭像換成范丞丞嘅照片為對方打氣!

這邊廂范丞丞被指靠家姐壓力爆煲,那邊廂佢就被爆收埋個富二代女友!兩人嘅親密照流出,女方更搭住男方膊頭非常親暱,雖然照片中嘅男仔戴上口罩,但鎖骨上同范丞丞一樣有兩粒癦,而且位置一樣!當網友問係唔係佢男朋友時,個女仔就大方承認戀情:「是啊~」令戀情如幻似真!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!