網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

克勤贏後輩 網友嘆欷歔 __,克勤,李克勤,

■(左起)克勤要與胡鴻鈞、周柏豪及菊梓喬等爭獎。《勁歌》總選前晚李克勤掃四獎成大贏家,奪「最受歡迎歌星」卻跟菊梓喬、胡鴻鈞、周柏豪及鄭俊弘並列爭獎,網 ...




《勁歌》總選前晚李克勤掃四獎成大贏家,奪「最受歡迎歌星」卻跟菊梓喬、胡鴻鈞、周柏豪及鄭俊弘並列爭獎,網友替克勤欷歔!克勤被問到跟後輩競爭會否尷尬?他說:「喺樂壇冇論資排輩,唔會因為年資深就有獎,譬如阿梅(梅艷芳)都係出道幾年就攞女歌手獎。」問到對叱咤頒獎禮有否信心?克勤坦言:「因為商台係年輕人嘅電台,而我年紀大,唔知佢哋喜唔喜歡。」



■JW玩freestyle時疑似爆粗。

此外,JW被主持陸浩明要求玩freestyle,有網民質疑JW似爆粗:「X!冇諗過。」JW昨回覆本報澄清:「梗係唔會爆粗,係佢問我,叫我接嘅時候,我話死喇,我冇諗過,點會喺TVB爆粗呢,冇可能。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!