網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月11日 星期四

否認爭仔+恐嚇!朱婉禎力數陳嘉倩係大話精 __,陳嘉倩,嘉倩,朱婉禎,

朱婉禎力數陳嘉倩!27歲前新聞報道員陳嘉倩近日陷入桃色風波,被爆介入無綫藝人朱婉禎及圈外男友陳志遠(Steven)的三年情,陳嘉倩於本月9日聲稱被滋擾 ...


朱婉禎力數陳嘉倩!


27歲前新聞報道員陳嘉倩近日陷入桃色風波,被爆介入無綫藝人朱婉禎及圈外男友陳志遠(Steven)的三年情,陳嘉倩於本月9日聲稱被滋擾並到警署備案,陳嘉倩表示已跟Steven分手,並否認是小三。

哭訴與男友嘈交

朱婉禎曾演過不少劇集,父親是上市公司主席。她接受東網訪問時否認爭仔,力數陳嘉倩才是大話精,她表示上月才知Steven與陳嘉倩曾交往,為此事問過Steven,對方指兩人已分開,朱婉禎承認有嘈交及提出分手,但「三年感情唔係話分就分」,故此仍在拉鋸中,現時心情未平伏仍有失眠,期間更不禁落淚。

對於陳嘉倩報警指被恐嚇,朱婉禎否認與她有關:「梗係冇,絕對唔係我,我冇做過!梗係唔係我!唔知點解佢會咁講,可能係佢得罪人呢!佢話提出分手後畀人滋擾,咁係有所暗示,可能係想誤導傳媒令人聯想Stephen,你話畀人跟,有天眼㗎嘛!」對於陳嘉倩表示不知道朱婉禎存在,朱婉禎說:「佢點會唔知,佢有用Instagram問過我搵Steven。」

講到有陳嘉倩向Steven箍煲短訊流出,但陳嘉倩表示被人改圖,朱婉禎說:「我有Check過Steven電話喎!佢咁講只係自保啫!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!