掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

蒼井空:【圖輯】「童顏巨乳」蒼井空老公身份曝光 __,蒼井空,

蒼井空,你要幸福呀!前日本AV女優蒼井空結婚了,佢嘅婚訊令宅男心碎!依家等我哋回顧番蒼井空嘅成名之路!蒼井空今年34歲,佢喺2002年出道,佢細個嘅志 ...


蒼井空,你要幸福呀!


前日本AV女優蒼井空結婚了,佢嘅婚訊令宅男心碎!依家等我哋回顧番蒼井空嘅成名之路!蒼井空今年34歲,佢喺2002年出道,佢細個嘅志願係做保母,仲修讀過課程取得資格,但佢最後揀咗做AV女優!喺2017年1月18日,佢喺社交網話「不再具有AV女優的身份了」,正式引退。

喺2018年1月1日,蒼井空喺社交網宣布結婚,之後亦都有上載同老公飲酒嘅相,見佢哋兩個都相當開心。咁蒼井空老公係邊個呢?佢叫做DJ NoN,蒼井空之前喺微博講過老公身份,指佢唔係靚仔亦唔係有錢,同埋佢唔介意佢以前嘅身份,而蒼井空都不時喺夜場打碟,大家都有共同嗜好,兩人絕對係真愛呀!

蒼井空最出名嘅,係佢G Cup身材,加埋天生童顏,「童顏巨乳」呢個Package謀殺唔少宅男㗎!2010年11月11日,蒼井空喺生日當日開通新浪微博,在短短50分鐘就吸引3萬個人關注,證明佢喺大陸人氣超強!蒼井空都有拍過港產片,喺《復仇者之死》同麥浚龍合作。

當蒼井空不再屬於大家,咁惟有睇番蒼井空嘅靚相,等大家懷緬一吓!

Profile:

蒼井空 (蒼井そら,Aoi Sola)

出生日期:1983年11月11日(34歲)

身高: 1米55

三圍:90cm(G Cup)、58cm、83cm

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!