掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

幫亞視拍劇?蘇永康話要睇劇本 __,亞視,蘇永康,

蘇永康究竟會唔會再拍劇呢?歌手蘇永康出席亞視復台活動。擔任是晚表演嘉賓的他透露自己帶病上陣﹕「應承咗要嚟就嚟。今次係件神奇嘅事,嚟到望到啲燈已覺得神奇 ...


蘇永康究竟會唔會再拍劇呢?


歌手蘇永康出席亞視復台活動。擔任是晚表演嘉賓的他透露自己帶病上陣﹕「應承咗要嚟就嚟。今次係件神奇嘅事,嚟到望到啲燈已覺得神奇,前年4月我見證熄機,當時老婆唔喺香港,我仲通知身在巴黎嘅佢。嚟到見到何守信,真係好amazing!」

蘇永康又表示亞視復台是好事:「點都多個平台嘛,係要鬥嘅,睇吓最後邊個跑出囉。(好多人唔睇好。)年半前邊個會諗到亞視可以復播?世事無絕對,唔可以咁快下定論。(傾合作?)依家都合作緊啦,都睇吓長遠有乜合作可能性。(打動你拍劇?)咁要搵監製鄧特希返嚟先得。(亞視話拍《英雄本色》,你有興趣?)演乜角色好呢?有劇拍當然好,但最緊要係劇本,劇本唔掂就唔得!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!