網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月9日 星期二

雷莊 __,

雷莊𠒇仍然自信爆棚。今屆港姐冠軍雷莊𠒇將以代表身份參與下月三日舉行的《2018國際中華小姐競選》,同屆港姐何依婷、黃瑋琦、張寶欣及去年華姐冠軍余思霆分 ...


雷莊𠒇仍然自信爆棚。


今屆港姐冠軍雷莊𠒇將以代表身份參與下月三日舉行的《2018國際中華小姐競選》,同屆港姐何依婷、黃瑋琦、張寶欣及去年華姐冠軍余思霆分別送上蜜糖、沐浴用品及頸巾為她打氣。

大戰在前,雷莊𠒇透露會如選港姐心態一樣,以輕鬆心情面對,未有給自己太大壓力,問到可有準備殺手鐧?她謂:「有準備幾個才藝表演,唔係唱Opera,但係秘密唔講得住,我喺聖誕節之後都開始練習。(擔唔擔心樣貌再被人批評?)No,本身都唔睇呢啲嘢。」更指男友身在加拿大,屆時會一早起床於電視機前捧場,而身形弗到爆的她,透露平日也有做Gym,故未有特別為參賽keep fit。

至於余思霆被問到可有Tips給師妹?她謂:「叫佢放鬆啲,唔好緊張,最緊要自然。(就嚟卸任唔捨得?)唔會,反而開心,睇到咁多女仔同我一樣有呢個夢想,我卸任後都會繼續留喺TVB,最近拍緊新劇《好日子》(要唔要學廣東話?)其實我比起半年前完全唔識講,依家已經進步好多,起碼傾偈講嘢冇問題。」

與歐鎮源(Tyrese)拍拖的她,笑指未有因工作忽略男友,二人亦正為事業努力,故男友亦沒有投訴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!