掃呢頁CODE去手機

2018年1月15日 星期一

【只係虧欠過一個女人】新秀出身次次俾女飛 唐文龍稱曾遭圈中人騙財 __,唐文龍,

左圖:《人生馬戲團》在紐約FashionInstituteofTechnology攻讀女裝設計學士畢業的唐文龍,94年參加新秀歌唱比賽入行,先做歌手再 ...




在紐約Fashion Institute of Technology攻讀女裝設計學士畢業的唐文龍,94年參加新秀歌唱比賽入行,先做歌手再做演員。出過同名專輯《唐文龍》,95年及96年在台灣出過三隻國語唱片。估不到吧?

唔知點解,唐文龍幾乎每次拍拖,都係俾女飛。拍拖6年嘅陳少霞如是,拍拖半年嘅關心妍亦如是。嗰陣女方剛出道,有指係因為不想影響事業而分開。

05年,唐文龍錄影鄭裕玲主持嘅節目《百法百眾》時,忽然爆seed話:「我遇到啲女人,話走就走,佢要走你都吹佢唔脹!我都嘗試過俾女人hurt得好深!」

那可有冇被騙金錢?唐文龍好無奈咁話:「樓就冇,係車同錢啫!不過,呢啲係你情我願,可以點啫!」又默認對方係圈中人:「係我入行之後識,即使依家撞到都冇乜嘢,唔通追佢攞番咩!」

當時大家都估佢講嘅女人係陳定關,但唐文龍就唔肯承認同否認,話過去嘅事唔想多講。不過關心妍事後就話同唐文龍只係普通朋友,仲話:「我本身屋企有錢,我又唔揸車嘅,呃佢啲乜呢?再講,我有男朋友,同佢又唔係好熟,唔明點解佢要咁講。」

事隔多年,唐文龍不介意談與陳少霞分手的原因,亦不介意談及拍拖7年的空姐女友點解分手,理由係唔想拖累對方。文龍接受《1圈圈》訪問時稱:「當時佢31歲,就快32歲,我都就快40,又要去北京發展。我睇唔到大家會有將來,加上我當時的經濟好唔掂,只會攬住一齊死!就作出這個決定。

「我成日話,『我一生人都冇對人唔住,只係欠咗佢。』只能夠話,如果有下一世,咁我下一世還俾佢啦,唔想再去糾纏、堅持呢件事,因為有啲事,我做咗,我會承擔。我覺得我冇做錯,因為我坦白。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!