網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月10日 星期三

神秘唔講邊個約見面!詩詠聞洪永城笑晒口 __,詩詠,洪永城,唐詩詠,

唐詩詠同洪永城被東網獨家影到約會,佢就笑笑口回應!藝人唐詩詠於電視城錄影無綫節目《兄弟幫》,被東網獨家拍得與舊愛洪永城(Tony)飯敍的她(相關新聞: ...


唐詩詠同洪永城被東網獨家影到約會,佢就笑笑口回應!


藝人唐詩詠於電視城錄影無綫節目《兄弟幫》,被東網獨家拍得與舊愛洪永城(Tony)飯敍的她(相關新聞: https://goo.gl/UvaFXR ),惹來翻撻疑雲,詩詠先叫大家不要太緊張,亦知大家敏感,故當日發現傳媒後離開現場,是為了不想大家有太多揣測,她說:「當日係朋友聚會!(有機會復合?)隨緣(佢約你?)呢啲就唔講啦,我哋唔係仇人,見面都好正常!」又指當日是約了一班圈外朋友,不希望他們上鏡故未有進入餐廳,留下一班朋友自己食飯。

會單獨約會?

不過,詩詠直認是分手後首次與Tony約會見面,問到之後會否單獨約會?她表示:「再算」談到她與Tony二人單獨並肩而行,她笑謂:「落雨呀,去攞車咋!(傾啲咩?)都係閒話家常!」

任達華大讚洪永城

她又表示如果識到男仔要帶給任達華見真人,擇偶條件是要如任達華般有型。而任達華則大讚洪永城夠型仔,旅遊知識又深厚,叫Tony與詩詠去環遊世界學整「World Cake」再開舖!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!