掃呢頁CODE去手機

2018年1月26日 星期五

掃戰衣慶祝擸獎 菊梓喬心急露胸貼 __,菊梓喬,

鍾意買嘢真係女人嘅天性嚟!歌手菊梓喬(Hana)入行短短一年多,當年她加入樂壇時更是零收入要妹妹支持,每日只得廿蚊伙食費,不過近年她事業順利,名利雙收 ...


鍾意買嘢真係女人嘅天性嚟!


歌手菊梓喬(Hana)入行短短一年多,當年她加入樂壇時更是零收入要妹妹支持,每日只得廿蚊伙食費,不過近年她事業順利,名利雙收,早前Hana於各大頒獎禮中還大有成績,奪得了多個獎項,當然要獎勵一下自己,日前她出席活動後即急急腳往掃靚衫大出血。

當日Hana於北角出席活動,工作後她即與宣傳人員道別,極速上了早已停泊在附近等候的七人車,並直駛到太古城,落車後Hana一臉心急匆匆步入該處商場,以為她佳人有約,相約了緋聞男友張景淳,但最終卻見她獨自於商場閒逛,期間她更逢店必入,不停揀選靚衫的她只顧專心挑選心頭好,就連在活動上貼在胸口的宣傳貼紙也未有搣走,認真「濕平」大過天。

全程黐住「胸貼」遊街的Hana,及後於時裝店揀了大堆新裝往試身,見她於鏡前左照右照一輪,未幾便扑槌購下大袋戰利品,滿載而歸往乘車離開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!