掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

【獨家】唔恨拍拖 張曦雯寧打機發洩 __,張曦雯,

對張曦雯嚟講打機係一件悠閒事。無綫藝人張曦雯(Kelly)早前與周秀娜、麥明詩與余香凝為首飾系列拍廣告,Kelly表示未曾收過男生送首飾,最名貴的都是 ...


對張曦雯嚟講打機係一件悠閒事。


無綫藝人張曦雯(Kelly)早前與周秀娜、麥明詩與余香凝為首飾系列拍廣告,Kelly表示未曾收過男生送首飾,最名貴的都是父母所贈:「咁我自己都買得起!我最名貴嘅首飾都係爹哋媽咪送,所以唔係睇價錢,係睇意義。」提到先後與藝人徐肇平及著名練馬師告東尼兒子告崇恩傳緋聞,她強調仍是單身:「佢哋係好朋友,女仔有男性朋友好正常。(恨拍拖?)細個會恨啲,愈大就愈覺得冇時間,亦都覺得唔係必需。」Kelly自言個性獨立,故除非遇到很好的男生,否則不會拍拖。講到擇偶條件,她寧揀選圈外人:「因為我工作性質已經夠唔正常,希望對方可以喺我生活上帶來一啲規律。」美國長大的她不排除揀外國人做男友,可用英文溝通及容易表達自己。

另外,Kelly早前網上直播打機展現真性情,還被封為「打機女神」,她表示打機對她來說是一件悠閒事:「絕對會幫到我減壓,因為打機係我鍾意做嘅事,我會打一啲暴力、可以發洩嘅遊戲。」

首飾:周生生Chow Sang Sang

化妝:Leo Tam@Annie G Workshop

髮型:Echo Wan@Headquarters

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!