掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

人母依舊性感!孫慧雪上圍逼爆:靚就得啦 __,孫慧雪,

雪雪做咗媽媽後依然咁性感呀!藝人孫慧雪撇低老公及囝囝谷胸亮相「上水廣場夢幻泡泡倒數派對」,與「咪神」張秀文齊齊性感迎接新一年,與密實示人的歌手谷微齊齊 ...


雪雪做咗媽媽後依然咁性感呀!


藝人孫慧雪撇低老公及囝囝谷胸亮相「上水廣場夢幻泡泡倒數派對」,與「咪神」張秀文齊齊性感迎接新一年,與密實示人的歌手谷微齊齊行catwalk。

已經榮升做媽媽的雪雪上圍逼爆,她表示:「今次係我生完之後第一次行catwalk。(上圍依家咩size?)其實我生完之後,手臂、pat pat,成個人都脹咗,依家130幾磅!出活動前,我有特登去跑步㗎,仲瘦咗1磅添!之前試catwalk衫,個V開到落肚臍,我話我真係carry唔到,後尾個V改番上啲。(做咗媽咪,性感收斂?)我又冇去分嘅,靚就得」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!