網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月22日 星期一

【台慶頒獎禮】唐詩詠首封視后多謝佢:你成日聽我呻,又肯陪我瞓 __,詩詠,視后,唐詩詠,

「最佳女主角」得獎者係《不懂撒嬌的女人》唐詩詠。佢一知道自己得獎,即同黃翠如攬攬,再同田蕊妮抱抱。一上台已經淚如雨下:「多謝,我除咗演戲冇做過任何嘢, ...




「最佳女主角」得獎者係《不懂撒嬌的女人》唐詩詠。佢一知道自己得獎,即同黃翠如攬攬,再同田蕊妮抱抱。一上台已經淚如雨下:「多謝,我除咗演戲冇做過任何嘢,好多謝珍姐、好多咁多位監製呢十三年畀咗好多機會我一路拍一路學,要多謝《不懂撒嬌的女人》、所有編審、浩信、諾懿、Mall姐畀,多謝你哋畀咗一個咁好嘅角色我,要好多謝網民,喺網上要人唔憎你好難,要鍾意你再cap圖轉發更加難,要多謝每一個轉發呢套劇片段嘅人。

「另外要多謝一個人,一直等緊一個機會多謝佢,佢教我做戲,教我做人,佢成日聽我呻,又肯陪我瞓,佢每次話完我鬧完我之後,最後都會講一句,你要記住你係好好嘅,多謝你田蕊妮小姐,我一路等緊可以喺台上多謝你。

「最後要多謝一個人,因為佢我先可以企喺度,佢上生奉獻咗畀愛情,下半生奉獻咗畀我,佢教識我點樣愛人,點樣去堅持,呢兩樣嘢我先可以行到今日,呢個獎係屬於我媽咪,雖然佢唔喺度,我知道佢會睇住我,我好掛住你,我好愛你,雖然你離開咗我咁多年,我會記住你教我嘅嘢,我知道我唔完美,我會努力好每一個角色,多謝大家。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!