網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月29日 星期一

好拍檔宣萱:收可疑短訊即刪 __,宣萱,

宣萱帶同愛犬出席活動。
好拍檔宣萱:收可疑短訊即刪與陶大宇合作無間的宣萱,得聞好拍檔險墮陷阱而愕然:「吓!唔知呀!冇損失都鬆一口氣!我最近都成日返大陸,冇遇過呢啲情況,我對金 ...


好拍檔宣萱:收可疑短訊即刪

與陶大宇合作無間的宣萱,得聞好拍檔險墮陷阱而愕然:「吓!唔知呀!冇損失都鬆一口氣!我最近都成日返大陸,冇遇過呢啲情況,我對金錢極小心,聽得太多騙案喇!尤其電話收到可疑短訊,我都即刻刪除,如果朋友真係需要借錢,都應該有啲誠意直接打電話嚟講,呢啲騙案防不勝防,大家真係要小心!」

此外,宣萱及江美儀昨日帶同愛犬到赤柱廣場出席活動,宣萱透露做了三年運動,不用工作便會一星期做兩次:「上第一堂時練到面青口唇白,教練差啲要幫我叫救護車,但到依家有明顯改善。」問到有否在健身室尋找合適對象?她笑說:「唔好玩我唔做呢啲嘢,我好集中好專注做運動。」江美儀則透露將開拍新一輯《屋邨遊樂團》,稍後另一節目《街市遊樂團》亦會衝出香港,到東南亞國家的街市拍攝。






鍾意就快D Share啦!