網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月30日 星期二

有喜?舒淇着超鬆身衫褲孕味濃 __,舒淇,

如果有好消息就大家分享啦。早前突然宣布停工的藝人舒淇,令人猜測她因為大肚而要停工養胎,後來舒淇在一個活動中表示因為受皮膚敏感困擾病情反覆,所以要停工休 ...


如果有好消息就大家分享啦。


早前突然宣布停工的藝人舒淇,令人猜測她因為大肚而要停工養胎,後來舒淇在一個活動中表示因為受皮膚敏感困擾病情反覆,所以要停工休養到過埋夏天,當中佢有提到對於生BB一事會順其自然。

今日社交網流出舒淇新相,佢應該係參加公司的聚餐,同場仲有余文樂及樂嫂王棠云,其實冇乜特別,不過奇就奇在舒淇一身嘅打扮,超鬆身衫同鬆身褲,而佢上衣前面有個袋,當佢影相微微向前傾嘅時候,件衫就鬆到凸晒出嚟,孕味超濃,唔通舒淇係遮緊孕肚?另外,舒淇個樣雖然有化淡妝,但都難掩佢嘅倦容。而樂仔同老婆王棠云合照時就使出一招迷魂鎖,箍住老婆,真係好SWEET。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!