掃呢頁CODE去手機

2018年1月15日 星期一

高調戀張寶兒 每段情都學到嘢! __,張寶兒,

張寶兒早前與袁偉豪以情侶檔出席活動搵真銀。
高調戀張寶兒每段情都學到嘢!袁偉豪與女友張寶兒打得火熱,但他希望外界關注其工作表現:「喺感情事上,好多人都會覺得我過去好低調,但依家又變得高調、好放閃 ...


高調戀張寶兒 每段情都學到嘢!

袁偉豪與女友張寶兒打得火熱,但他希望外界關注其工作表現:「喺感情事上,好多人都會覺得我過去好低調,但依家又變得高調、好放閃好恩愛咁,但其實我一直都唔係太想咁多報道有關我嘅感情。」至於他之前亦與圈中人拍拖,問到是否從中有所得着?他稱:「其實每一段感情上,我都會學到嘢,我亦都相信學到嘢嘅,唔單止係我,對方都一定學到嘢。每一個喺我生命中出現嘅人,我都好希望佢哋會好,我都好希望我有能力時可以幫到大家。無論係邊個都好,我都會用另一個方式去支持對方。」

他與女友昨早行動一致,分別出席慈善活動,袁偉豪與梁烈唯為「奔向共融馬拉松」主持起步禮。袁偉豪坦言未試過與唯唯一齊跑步,試過跑步到對方家附近,致電欲邀他跑步,竟遭拒絕,唯唯即說:「帶氧運動我鍾意踢波多啲,跑步我會覺得有啲悶。」

梁烈唯(右)坦言不喜歡跑步,試過請袁偉豪「食檸檬」。
  • 梁烈唯(右)坦言不喜歡跑步,試過請袁偉豪「食檸檬」。


張寶兒(左)昨日與男友「分頭行善」,出席慈善活動。
  • 張寶兒(左)昨日與男友「分頭行善」,出席慈善活動。





鍾意就快D Share啦!