掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

幫唐詩詠加人工 陳志雲: 做應該做嘅事 __,志雲,唐詩詠,詩詠,陳志雲,

陳志雲大讚唐詩詠係人才!藝人唐詩詠於電台節目上透露2004年初入無綫時月薪只得三千港元,陳志雲於兩、三年後主動為她爭取加至萬多元,直播期間更不禁感觸落 ...


陳志雲大讚唐詩詠係人才!


藝人唐詩詠於電台節目上透露2004年初入無綫時月薪只得三千港元,陳志雲於兩、三年後主動為她爭取加至萬多元,直播期間更不禁感觸落淚。

陳志雲接受訪問時表示:「其實我唔記得有件咁嘅事,有同事畀個短訊我,話唐詩詠接受訪問時因為我喊,我仲以為乜嘢事?原來再問先知係加人工嘅事。佢之前唔係經理人合約,後來轉咗合約關係,中間都有經過我,我都係隱約記得,但唔係記得太清楚。我唔敢話幫,佢係一個人才,就算嗰時在位唔係我,(公司)都一定會挽留佢,令佢嗰心喺番無綫多啲,佢係靠自己,唔係靠人。」

問到有沒有其他藝人要求加薪,陳志雲說:「一定有。因為無綫都係一個重視人才嘅機構,希望好多藝人都可以留低,為公司服務更多。(有邊個?)咁耐真係唔記得。」陳志雲又對詩詠的公開感謝他有一番感覺:「我只係做緊我應該做嘅事啫,佢唔需要特別多謝我,其實佢多謝身邊屋企人同朋友支持佢。因為做呢行唔容易,要初初捱嘅日子係辛苦。我希望佢喺呢行更加油,有更美好前程。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!