網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月4日 星期四

【各位觀眾,五條蕉!】機場斷正 何家千金超蓮為五條蕉被禁入紐西蘭 __,超蓮,何超蓮,

賭王千金何超蓮、丁子高同ILUB嘅Donald、少爺占,今日喺旺角出席「Kiehl's挑戰無極限」首播會,短片係佢哋之前去咗紐西蘭拍攝嘅真人騷,今次仲 ...




賭王千金何超蓮、丁子高同ILUB嘅Donald、少爺占,今日喺旺角出席「Kiehl's挑戰無極限」首播會,短片係佢哋之前去咗紐西蘭拍攝嘅真人騷,今次仲為超蓮嘅慈善團體籌得45萬善款。

活動上,眾人互爆拍攝時嘅搞笑趣事,包括超蓮因為帶咗五條香蕉,被禁進入紐西蘭境內,要被扣留兼罰咗幾百蚊紐西蘭幣;阿占又笑指湊超蓮係極限運動,因為佢每事問,所以三位叔叔就起咗超蓮嘅花名做「超蠢」,賭王千金都冇面畀。

超蓮今日喺活動中收過品牌捐贈善款嘅支票,又大談拍攝真人騷嘅趣事,提到被禁入境,超蓮話:「係工人姐姐幫我執入篋,可能佢驚我冇嘢食,我完全唔知,好彩當要打開個喼時我聞到香蕉味,罰咗幾百蚊(紐元,逾千六元港幣),佢都係好心嘅,但係唔明點解要擺香蕉。」

超蓮透露啱啱喺台灣返港,一半為咗工作,順便散吓心。早前超蓮最疼愛的舅母離世,令她一度心情低落(新聞連結: http://bit.ly/2ET5bve ),現情緒已漸平伏,她稱:「舅母係肺癌併發症過身,82歲,佢係同我哋一齊住嘅,同我好close,好鍚我,因為我哋都下巴位置都有粒墨,佢成日都話因為錫我,所以傳咗畀佢。我未經歷過太多,對我感受難過啲,媽咪OK,佢要睇住舅父。」

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

(攝影:葉君海) 何超蓮、丁子高同ILUB嘅Donald、少爺占,今日喺旺角出席活動。 超蓮今日喺活動中收過品牌捐贈善款嘅支票

鍾意就快D Share啦!