掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

險墮騙局!「師奶殺手」陶大宇識破呃錢黨 __,陶大宇,

大宇今次真係執番身彩!90年代憑劇集《壹號皇庭》及《刑事偵緝檔案》系列被封為「師奶殺手」的陶大宇,近年在港產量不多,雖不時有香港電視台邀他合作,但大宇 ...


大宇今次真係執番身彩!


90年代憑劇集《壹號皇庭》及《刑事偵緝檔案》系列被封為「師奶殺手」的陶大宇,近年在港產量不多,雖不時有香港電視台邀他合作,但大宇選擇返內地掘金,最近新年又臨近歲晚,大宇更是工作不斷,不停穿州過省登台,正當坐飛機「飛」到頭暈之際,竟遇上「呃錢黨」險騙財。

要求先付3千蚊人仔

事緣大宇前日在內地工作後返港,收到聲稱是其香港時裝設計師友人黃梓維(Harrison Wong)的微博私訊,表示有事需要大宇幫手,指自己身在內地而國際電話未能開通,但緊急要買機票飛往北京,着大宇幫忙致電其旅行社朋友。當時大宇不虞有詐,礙於他剛落機手提電話未能直接致電內地,於是吩咐助手致電,該旅行社人士指Harrison向來跟他買機票,但因舊數未清,要大宇先付3,000元人民幣才能買新機票,此時大宇意識到可能是騙案,即機智地嗌停助手,並親自致電Harrison,不過一時間未能聯繫上,其後兩人終取得聯絡,Harrison表示正身在巴黎公幹,因時差關係未能即時聽到大宇電話,此時大宇再登入微博發現網上這名Harrison帳號並未取得v字身份認證,並非真正的Harrison帳號,相信是騙徒的假戶口。

「精神唔夠爭啲中招」

大宇接受東網電話訪問,表示最近舟車勞頓致精神不夠險墮圈套,幸及時發現才不致損失:「對方微博私訊我開始係講天氣,又問天氣凍唔凍,好似朋友關心咁,我當時都疏忽冇望清楚個帳號係咪真,到之後助手打去佢所謂嘅旅行社朋友,對方話處理緊其他機票,轉頭先覆佢,更加似係一間真公司,直到佢話要我哋過錢,我先覺得有問題,再Check番嗰個微博頭像係冇認證嘅!呼籲大家如果有朋友要幫忙,要搵到真人直接對話,確定係對方先好轉帳,否則蝕一蚊都唔抵!(係咪第一次遇騙局?)過往我一向好小心,知道有好多騙案,只係呢排不停周圍走,又啱啱落機,精神唔夠先爭啲中招。」

設計師嬲爆:別上當

Harrison則表示已有多個好友收到騙徒訊息,圈中人暫時只得大宇一位,幸尚未有朋友真的受騙,呼籲大家不要相信騙徒,而他在Facebook發文澄清,指被人盜用微博肖像圖片再開新戶口發短訊,意圖向朋友詐騙金錢:「又有人發微信問我了,說是不是我求救!這個戶口不是我千萬別上當!已經向微博舉報了,但還沒有反應。」更留低「嬲嬲」Emoji表示憤怒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!