掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

鋪路拍續集咀阿佘 __,阿佘,佘詩曼,

■阿佘指《棟》片角色令她發揮最討厭一面。子華和阿佘相隔7年合體拍賀歲片《棟篤特工》,子華演特工,無懼觀眾將其與007相比,他說:「如果你搞神怪片,一定 ...




子華和阿佘相隔7年合體拍賀歲片《棟篤特工》,子華演特工,無懼觀眾將其與007相比,他說:「如果你搞神怪片,一定係用孫悟空,冇可能搵二郎神㗎!你實死㗎!所以你拍特工,一定係接近007就有着數囉!戲裏面嘅特工,基本上我set佢勁過007。」阿佘則演保安局局長,跟子華不咬弦:「佢對我好大傷害,所以我會折磨佢。」

據知子華花了兩年時間度劇本,問到他可有偏私為自己謀福利,加插與阿佘的錫戲,他說:「為咗我哋有下一集呢,所以呢集冇寫有錫嘅,同埋我真係唔係好明,係咪真係有觀眾想睇我哋錫㗎?你每人加5蚊,我即刻做呢樣嘢。」暗示有意拍續集,「我真係好坦白講,呢套戲唔成功呢……唉,真係票房毒藥嚟㗎喎!」他又笑言擔心日後與阿佘不合作就「相見如陌路」,以後出街都要掩面。




鍾意就快D Share啦!