掃呢頁CODE去手機

2018年1月10日 星期三

蘇韻姿交心「拆牆」 阮政峰:有可能發展 __,蘇韻姿,

喂呀!咁冧冧豬,想點先?藝人蘇韻姿及阮政峰喺無綫劇集《愛.回家之開心速遞》飾演一對情侶紅衫魚同阮政峰,再加上早前佢兩個喺社交網站大跳「愛的手勢舞」,跳 ...


喂呀!咁冧冧豬,想點先?


藝人蘇韻姿及阮政峰喺無綫劇集《愛.回家之開心速遞》飾演一對情侶紅衫魚同阮政峰,再加上早前佢兩個喺社交網站大跳「愛的手勢舞」,跳到中間嗰陣阮政峰錫咗蘇韻姿一啖,蘇韻姿仲表現得好冧豬,令大批網友指佢兩個戲假情真!

日前二人首次以「情侶檔」接受東網獨家專訪,期間表現Sweet爆攬頭攬頸,仲互笠高帽大讚對方。講到對方優點,蘇韻姿大讚阮政峰好細心,經常照顧自己,佢話:「有時我拍緊嗰場戲唔明,佢會主動問我,作為新人有人幫自己係好開心。好多人都話香港人惡,但我發現其實並唔係咁!」

至於阮政峰話好欣賞蘇韻姿,大讚佢係一個好強嘅女仔:「佢一個人由多倫多過嚟,參加選美繼而留低工作,要重新適應環境,但佢又唔怕。(有發展空間?)實有可能發展,我唔識睇相,唔會抹殺任何一個可能,但呢一刻大家係好嘅工作拍檔。」阮政峰又話好多人未正式了解佢,都會覺得佢內心有一道牆難以交心:「但蘇韻姿樂觀性格打破咗,所以我同佢可以交心做朋友。」佢又自爆有次想幫蘇韻姿,但點知畀佢拒絕:「有次見佢拎重嘢,我開聲話幫佢拎,點知佢話唔使,拒絕咗我。」在旁嘅蘇韻姿話其實有原因:「我唔想畀人覺冇用,所以自己嚟!」

講到二人被網民大讚好登對又夠Sweet,二人笑言:「大家覺得襯係因為我哋落嘅苦功開始見效,所以大家睇得開心,我哋都好開心。(背後落咩苦功?)唔係個個拍檔都啱傾,有好多事如果唔啱傾,拍攝以外溝通得唔好,就唔會拍得好。如果大家熟落咗,咁件事就會好好多,起碼唔會尷尬。」

場地:Mini Hotel Causeway Bay

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!