掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

【谷收視】陳敏之俾大婆胡琳質蛋糕 夏雨再向唐文龍潑奶茶 __,夏雨,胡琳,陳敏之,敏之,唐文龍,

《溏心風暴3》得番10集就大結局,可惜套劇由開播至今都劣評如潮,收視一直插水,成套劇唯一得陳敏之,唐文龍同胡琳嗰段三個不倫戀叫做有啲睇頭,所以今日《溏 ...




《溏心風暴3》得番10集就大結局,可惜套劇由開播至今都劣評如潮,收視一直插水,成套劇唯一得陳敏之,唐文龍同胡琳嗰段三個不倫戀叫做有啲睇頭,所以今日《溏心3》宣傳,都要將陳敏之,唐文龍同胡琳做宣傳重點,佢哋要喺記者會上重演劇中經典場面。

陳敏之就最慘,佢係劇中又要濕身又要剝衫拍床戲,仲要俾李司橫大巴大巴咁摑,不過被摑呢一幕都算被摑得值得,有唔少迴響,今所以活動上都要司橫姐摑多佢一次,但係司橫姐錫住敏之冇真摑,只係掂下塊面。不過臨時加插嘅一幕,大婆胡琳要用蛋糕質落敏之面上,就冇得交行貨,敏之即場變成污糟貓,難得敏之肯配合唔介意。

至於唐文龍都唔好受,佢俾夏雨用奶茶兜面潑一幕,睇同大家拍爛手掌,記者會上當然重演啦,夏雨向來認真,所以佢打真軍用奶茶堅潑落唐文龍面上,真係搞到水花四淺,唐文龍當堂濕晒,為咗谷宣傳去得咁盡,果然夠專業。

鍾意就快D Share啦!