網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月13日 星期六

戲癮大!容祖兒想做喜劇之后 __,祖兒,容祖兒,

祖兒在深圳東海繽紛天地舉行《MySecretLive》Blu-Ray簽名會。樂壇天后容祖兒在深圳舉行《MySecretLive》Blu-Ray簽名會, ...


祖兒在深圳東海繽紛天地舉行《My Secret Live》Blu-Ray 簽名會。


樂壇天后容祖兒在深圳舉行《My Secret Live》Blu-Ray簽名會,並宣布由英皇集團全資打造的「英皇電影城—深圳東海繽紛店」將於2018年第一季隆重開業,屆時可為顧客提供無可比擬的優質觀影體驗。活動現場人頭湧湧,氣氛熾熱。

祖兒被主持人問到和深圳粉絲見面感覺如何?祖兒笑言:「每次唔同地方見到粉絲都特地買碟排隊支持自己覺得好感動,因為今時今日佢哋仲會好有心咁去買實體唱片,我覺得好鼓舞。」她更說:「已經好耐冇嚟深圳搞簽名會,好開心內地粉絲對唔係派台作品都咁好反應,隔咗咁多年返嚟內地舉行簽名會,我覺得自己嘅心情比粉絲仲興奮!」

影城落戶深圳

祖兒透露這次簽名會特別選址在深圳舉行,除了因爲很久沒到當地與粉絲會面,還因為英皇獨資打造的高端電影院品牌—「英皇電影城」即將落戶深圳,想借此機會跟在場忠實粉絲第一時間分享這個喜訊。

在簽名會上,主辦單位派代表向祖兒贈送「英皇電影城—深圳東海繽紛天地店」首張黑鑽會員卡並合影留念,她更一時興起與全場粉絲來一個大合照。祖兒笑說自己也十分喜歡看電影,現在手持黑鑽卡更可在英皇的內地戲院暢通無阻任睇戲。

想拍喜劇

祖兒說:「平常都想多看戲,不過時間不夠,所以只好喺外國嘅畀錢網站睇戲;依家好多戲院都有貴賓包廂,就像之前英皇喺中環開嘅電影院一樣,約大班朋友開派對邊睇看戲實在開心。」她又笑言戲癮大,也曾想再拍電影,故有時跟導演見面也曾傾電影事宜談一番。又指上次在《My Secret Live 演唱會》中講不少「爛gag」,其搞笑天分好評如潮,她說:「為自己進軍喜劇界都算打咗強心針。」又覺得如果有機會,而自己的演技夠磨練,亦能豁出去的話,她想嘗試拍喜劇。

祖兒話期間英皇電影城進駐深圳,稱:「英皇電影城自2015 年開始喺內地積極發展高端影院業務,第一個個影城項目就係落戶喺合肥萬象城,當時我也有出席品牌的盛大開業典禮。」在這幾年間,英皇電影城的旗下院線迅速擴張,繼合肥後,即將陸續在北京、重慶、成都、深圳等多個大城市開業,或進駐具發展潛力的城市。

關於2018年的行程安排,祖兒笑言:「今次簽名會有成逾千名粉絲參加,反應好好,都好想喺將來有機會喺内地舉行《My Secret Live》演唱會。加上深圳東海繽紛店即將開幕,給大衆帶來真摰的五星級娛樂體驗,想必會成爲深圳新熱點,仲會考慮喺呢度舉辦歌迷聚會及演唱會添。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!