網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月5日 星期五

素顏唔係最恐怖!唐貝詩畀邵音音嚇破膽 __,唐貝詩,邵音音,

究竟有咩恐怖得過素顏出鏡…藝人唐貝詩向來貪靚,早前以素顏加勁深黑眼圈殘爆開工,原來是為拍靈異劇的劇情需要。她笑言唔怕以殘樣見人,最怕反而是見到對手邵音 ...


究竟有咩恐怖得過素顏出鏡…


藝人唐貝詩向來貪靚,早前以素顏加勁深黑眼圈殘爆開工,原來是為拍靈異劇的劇情需要。她笑言唔怕以殘樣見人,最怕反而是見到對手邵音音,揚言被音音姐的眼神嚇到心寒。

唐貝詩(Lydia)首次拍靈異劇,日前與前輩邵音音現身觀塘區一停車場,為《怪異集:招魂車》開工。邵音音在劇中化身擁通靈能力的垃圾婆,對被惡靈纏身的Lydia表現得兇神惡煞,Lydia為配合角色需要,化上黑眼圈妝容,樣子殘爆。

紙紮公仔得人驚

Lydia接受電話訪問時表示向來喜歡看鬼片,首次拍攝靈異劇非常開心,她說:「我都幾大膽,本身唔驚鬼,不過拍嘅時候因為好投入角色,所以都有啲驚,而且劇組整咗個紙紮公仔嘅我,都幾恐怖。」

演乜似乜兩度合作

此外,Lydia表示最開心是可以跟邵音音合作,大讚對方專業,演技出色:「佢一個眼神都令人覺得好心寒,佢演乜似乜,因為佢喺套劇入面好惡,所以鏡頭後我都有啲驚佢,但其實佢私下好好人。我二月有機會再同音音姐合作拍電影,好期待。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!