網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月26日 星期五

爆大鑊!苑瓊丹夾硬做騷:似每日畀人強姦 __,苑瓊丹,

苑瓊丹大談工作逸事,仲大爆工作不快令佢覺得每日都似畀人強姦咁!藝人苑瓊丹(苑仔)日前作客由鍾慧冰和張學潤主持的奇妙電視節目《我老友係明星》。原來苑仔和 ...


苑瓊丹大談工作逸事,仲大爆工作不快令佢覺得每日都似畀人強姦咁!


藝人苑瓊丹(苑仔)日前作客由鍾慧冰和張學潤主持的奇妙電視節目《我老友係明星》。原來苑仔和鍾慧冰在廿年前在四方城上相識,鍾慧冰大呻苑仔牌品差:「以前打麻雀都會畀佢訓話!」苑仔表示今時不同往日,現在懂得包容別人。她年輕時為減肥而亂吃減肥藥,導致賀爾蒙失調,引致情緒病,她大爆:「當年畀個大影后叫我哋食,食之前仲要驗身。我食完好唔開心,但當時根本唔識又唔知自己有情緒病。」她回想當時情緒每天都不穩定,很辛苦:「我試過返公司途中喺車大叫,控制唔到自己。」最後,她靠自己令病情穩定下來,因此現在已變為情緒病專家,幫助朋友解決情緒問題。

「覺得好似每日都畀人強姦」

兩人最經典的合作是棟篤笑「雙辣妹」,當年苑仔把象徵友誼的水晶蘋果送給鍾慧冰,令她感動不已。但鍾慧冰大爆苑仔工作態度惡劣,連她也害怕。苑仔回應:「我知我工作態度好衰,因為當年黃子華嘅棟篤笑好好笑,所以用咗嗰個心態去睇件事。我好認真,要求自己唔可以出錯,我嘅對手都一樣唔可以錯。」當年「雙辣妹」的成績令苑仔得到滿足感,她表示事前沒有預想過:「收到份稿嘅時候,其實我完全笑唔出,所以覺得上到台會冇人笑。我『雙辣妹』之後嘅另一個show就係咁,好夾硬做!覺得自己好似每日都畀人強姦咁。」

發現太驕傲重新學戲

苑瓊丹回想當年與周星馳合作,每天開工都感覺很風光。但最深刻是拍攝《九品芝麻官》,當時周星馳親自睇場,令她嚇到口窒:「雖然我最後咬緊牙關做,但我當下發現自己太掉以輕心同驕傲,所以決定返電視台,重新學演戲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!