掃呢頁CODE去手機

2018年1月15日 星期一

港姐之父蔡和平出書 忘年交王祖藍撐到行 __,祖藍,港姐,王祖藍,

好難得呀!資深製作人蔡和平推出新書,記錄在香港電視圈的50年生涯點滴,除了合作多年的薛家燕、汪明荃外,更獲忘年好友王祖藍力撐,二人於2015年因拍攝節 ...


好難得呀!


資深製作人蔡和平推出新書,記錄在香港電視圈的50年生涯點滴,除了合作多年的薛家燕、汪明荃外,更獲忘年好友王祖藍力撐,二人於2015年因拍攝節目認識,短短三年只佔人生匆匆一頁,但二人一見如故成為知己,蔡和平笑言因二人都是「流着電視的血」,亦同樣深愛美食所致。

祖藍笑言最愛約蔡生食飯「聽故仔」,他說:「最鍾意邊食飯邊聽故事,順便八吓有咩美食,因為我屋企人好奄尖㗎!(太太李亞男好奄尖?)係我媽媽佢哋,次次蔡生介紹都有讚無彈,無介紹錯㗎!(最鍾意聽咩故事?)《歡樂今宵》我睇到嘅幾乎睇晒,當然係問我出世之前嘅,例如蔡生點同李小龍、張國榮合作嗰啲!」

祖藍指蔡和平除了是「EYT之父」,更親手打造首屆香港小姐選舉,大讚說:「佢做咗好多好破舊立新嘅事,令電視順利發展繁榮至今,不過睇住好多節目都冇當年咁興盛,真係好可惜。」近年不少OTT平台加入競爭,而亞視亦成功復播,講到電視圈競爭變大,蔡和平表示:「最主要係觀眾習慣唔同,一家人都好難坐埋一齊睇同一個節目,各有各睇,真係好難再做到合家歡,轉型係無法避免。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!