掃呢頁CODE去手機

2018年1月8日 星期一

堅唔堅?周杰倫同五月天組「周五」樂隊 __,五月天,周杰倫,

期待喎!台灣天團五月天舉行嘅「人生無限公司」演唱會喺桃園舉行尾場,之前場次請嚟嘅嘉賓都係天王天后級,好似有林憶蓮同林俊傑等,尾場一啲都唔輸蝕,請嚟台灣 ...


期待喎!


台灣天團五月天舉行嘅「人生無限公司」演唱會喺桃園舉行尾場,之前場次請嚟嘅嘉賓都係天王天后級,好似有林憶蓮同林俊傑等,尾場一啲都唔輸蝕,請嚟台灣天王周杰倫做表演嘉賓。

開場前天公不作美不停落雨,雖然天氣好差,但仍無損五迷嘅熱情,就算要着住雨褸,都企晒起身為偶像打氣。五月天演出《你不是真正的快樂》的時候,突然插播《聽見下雨的聲音》,周杰倫喺台下升上嚟驚喜現身一齊合唱,期間周杰倫更笑言:「我們乾脆組個『周五』,代表從周一唱到周五。」周杰倫更自爆細細個就聽五月天嘅歌,當時想學佢哋就喺學校呼籲組團,結果一次過嚟咗五個都係彈電琴嘅同學,搞到最後組Band唔成功。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!