掃呢頁CODE去手機

2018年1月20日 星期六

【《溏心》大結局】有別一般劇集 最終畫面竟然係夏雨同李國麟 __,夏雨,

《溏心風暴3》今晚就大結局喇,同以往一樣,結局冇特別,都係好正路嘅大團圓結局咁,王浩信同咗岑麗香一齊、黃宗澤同咗黃翠如結婚、陳敏之同咗黃智賢一齊等等咁 ...




《溏心風暴3》今晚就大結局喇,同以往一樣,結局冇特別,都係好正路嘅大團圓結局咁,王浩信同咗岑麗香一齊、黃宗澤同咗黃翠如結婚、陳敏之同咗黃智賢一齊等等咁,而間公司又繼續賺錢,仲開埋學校咁。

不過唯一最令人驚喜嘅,係最後嘅畫面,大家都估到夏雨一定會醒返,但大家都以為一定係好熱鬧、好多人咁,但原來唔係,只係得李國麟對住昏迷咗嘅夏雨,講咗一番情深說話,之後夏雨就醒返,咁套劇就完咗喇,最後嘅畫面都係影住夏雨同李國麟,某程度上都算係一個突破嚟嘅。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



陳敏之同咗黃智賢一齊

王浩信同咗岑麗香一齊 黃宗澤同咗黃翠如結婚





最後嘅畫面竟然係咁

鍾意就快D Share啦!