網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月29日 星期一

仲話風流倜儻!洪永城「二撇雞」被笑鹹濕 __,洪永城,

洪永城呢個「二撇雞」造型。無綫藝員洪永城在將軍澳電視城為新劇《丫鬟大聯盟》試造型。洪永城在劇中飾演風流倜儻的少爺,被司儀笑問戲中是否樂而不淫?他笑說: ...


洪永城呢個「二撇雞」造型。


無綫藝員洪永城在將軍澳電視城為新劇《丫鬟大聯盟》試造型。洪永城在劇中飾演風流倜儻的少爺,被司儀笑問戲中是否樂而不淫?他笑說:「你唔好主觀覺得我係咁嘅人,喺戲裏面我係好正經。」

洪永城的「二撇雞」造型被指有點鹹濕?他說:「首先會吸收大家意見去檢討,呢個造型喺之前已經試過幾次,監製覺得有鬚會好啲,角色係少爺仔,但係風流倜儻同埋鹹濕係兩個唔同嘅層次。」

同詩詠Keep住做朋友

洪永城早前在網上為唐詩詠爭視后打氣獲網民大讚,唐詩詠得獎後網民更希望他們能復合,一向嬉皮笑臉的他突然一臉認真說:「有恭喜佢,但仲未有時間食飯,佢都好忙,食唔食飯唔係最緊要,有心恭喜佢戥佢開心就得。(網民希望你哋復合?)我都睇到好多Comment ,同佢係朋友、同事,會Keep住呢個Status 。(翻撻無望?)你要我點答你呢句呢,只可以講呢個階段係好朋友。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!