掃呢頁CODE去手機

2018年1月10日 星期三

【獨家】謹從亡父教誨做榜樣 人母陳伶俐唔做闊太做餐飲 __,陳伶俐,

已經係三子之母嘅陳伶俐,上周四啱啱過咗41歲生日,08年同林敏驄離婚,結束10年婚姻關係嘅佢,12年低調再嫁新加坡隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘,並再誕下一 ...




已經係三子之母嘅陳伶俐,上周四啱啱過咗41歲生日,08年同林敏驄離婚,結束10年婚姻關係嘅佢,12年低調再嫁新加坡隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘,並再誕下一子。喺人哋眼中嘅少奶奶,婚後未有加入闊太行列瘋狂high tea,佢開完畫廊後,最近喺銅鑼灣開食店,將新加坡宮保美食帶嚟香港,伶俐日前喺銅鑼灣新開嘅餐廳內接受《蘋果》專訪,問到佢點解有少奶唔做要做生意,仲要係最辛苦嘅飲食業?佢笑言:「因為我好鍾意做嘢,唔做唔係陳伶俐。」

自稱潮州妹嘅伶俐話父母喺佢細個時開百貨公司,一家人發揮潮州人精神,個個都好團結:「爸爸改我個名叫伶俐,都係想我聰明啲,我聽番家人講,話我3歲就識找錢俾人,人哋買7蚊嘢俾10蚊我,我真係識找3蚊俾人。」不過,提到離世多年嘅爸爸,伶俐忽然感觸落淚哽咽:「老竇留低幾個字俾我,就係『膽大、心細、臉皮厚』,而我夠膽大同臉皮厚,但唔夠心細,成日想做成績俾爸爸睇。」咁o依家做到爸爸嘅3項格言未?佢即笑稱:「都有喇,自己都四十有一,識練多啲EQ,做嘢唔好咁急,唔好咁衝動,開畫廊都學咗好多嘢。」

伶俐又爆自己廿幾歲已經有做生意,但係當時仲係藝員,所以唔係太多人知:「以前有做產品贊助,同埋做下公關,接啲job做。(有冇得罪人?)都有㗎,我一向好直,以前人人都係咁,後來知道要圓滑,說話有技巧,唔好得罪人,慢慢之中學到嘢,好彩我臉皮厚,會走埋去道歉,最緊要用誠意。」講到開專門賣新加坡宮保美食嘅食店,伶俐話:「我同老公好鍾意食嘢,一年前喺新加坡遇到呢個師傅,終於用誠意打動到佢嚟香港,奶奶o依家係fans,一、兩日就嚟一次,以前要飛去新加坡食。」

講到家庭方面,問到佢有冇為3個囝囝計劃將來?佢笑言:「可能我好細個就做阿媽,係責任,佢哋係原動力,令自己俾心機做嘢,不論成功與否,但過程小朋友睇到媽咪嘅努力都會欣賞,要身體力行,講係冇用,佢見到你有幾辛苦有幾努力,佢會更錫你,一齊起起落落,開心唔開心都同佢哋分享。」咁有冇將爸爸嘅座右銘傳承落去?伶俐話:「我唔會做怪獸,好似自己鍾意做生意都想去做,最重要係back up佢哋,o依家小朋友好幸福,但唔捱得,好多小朋友有工人姐姐,冇乜經歷過,父母又同佢哋安排晒好多嘢,佢哋就好似冇咗自己咁,咁樣父母同小朋友都好痛苦,可能父母係錫佢哋,但小朋友可能唔想做一啲嘢。」伶俐又表示,只要囝囝唔做壞事、唔吸毒就冇所謂。

場地:宮保

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林德雄、葉君海 已經係三子之母嘅陳伶俐,08年同林敏驄離婚,12年低調再嫁新加坡隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘。 喺人哋眼中嘅少奶奶,婚後未有加入闊太行列瘋狂high tea。
佢開完畫廊後,最近喺銅鑼灣開食店,將新加坡宮保美食帶嚟香港 伶俐日前喺銅鑼灣新開嘅餐廳內接受《蘋果》專訪。 問到佢點解有少奶唔做要做生意?佢笑言:「因為我好鍾意做嘢,唔做唔係陳伶俐。」
伶俐爆自己廿幾歲已經有做生意,但係當時仲係藝員,所以唔係太多人知。 講到家庭方面,佢笑言:「可能我好細個就做阿媽,係責任,佢哋係原動力,令自己俾心機做嘢。」

鍾意就快D Share啦!