網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月2日 星期二

約都冇咁橋!楊思琦機場撞到陶大宇陳浩民 __,陶大宇,陳浩民,思琦,楊思琦,

有冇咁橋呀!近年有唔少香港藝人都紛紛北上發展,有啲更加為咗兼顧家庭同事業,不惜中港兩邊跑。呢日楊思琦就喺內地完成工作,趕住搭飛機返香港見屋企人,點知就 ...


有冇咁橋呀!


近年有唔少香港藝人都紛紛北上發展,有啲更加為咗兼顧家庭同事業,不惜中港兩邊跑。呢日楊思琦就喺內地完成工作,趕住搭飛機返香港見屋企人,點知就偶遇兩位一樣專注喺內地發展嘅香港藝人!

楊思琦喺微博發文話自己先喺湛江機場撞到陶大宇,之後兩人再一齊喺香港機場撞到陳浩民。其實思琦之前都分別同佢哋兩位喺無綫合作過,而三人近年都不約而同轉攻內地市場,估唔到竟然會喺返香港嘅路上重聚,真係非常有緣!唔少網民見到佢哋嘅合照之後,都話好想佢哋再合作,仲話最好可以返嚟香港拍劇喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!