掃呢頁CODE去手機

2018年1月13日 星期六

唔知女兒去外國讀書 汪峰舊愛發文怒轟 __,汪峰,

汪峰舊愛葛薈婕發文話唔知女兒「小蘋果」(汪曼熙)去留學,怒轟汪峰及章子怡!大陸藝人汪峰與章子怡2015年結婚,同年尾生咗囡囡「醒醒」,而汪峰與舊愛葛薈 ...


汪峰舊愛葛薈婕發文話唔知女兒「小蘋果」(汪曼熙)去留學,怒轟汪峰及章子怡!


大陸藝人汪峰與章子怡2015年結婚,同年尾生咗囡囡「醒醒」,而汪峰與舊愛葛薈婕亦育有一女「小蘋果」(汪曼熙)。章子怡就當正小蘋果係自己女兒一樣,兩人感情非常好!唔經唔覺小蘋果已經12歲,不過今日凌晨,葛薈婕就突然喺微博發文,表示自己唔知小蘋果要去留學,怒轟汪峰及章子怡!

佢發文話:「嗯.你沒有告訴我xixi(熙熙)去留學??因為什(甚)麼?你和章小些的孩子比xixi重要?為什(甚)麼你們的選擇沒有告訴我?本來想要原諒你們。我女兒竟然去看上了222222後媽」而網民就留言:「後媽怎麼了,只要對孩子好,後媽也是媽」,亦有人話「心疼你 女兒出國是最後一個知道的」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!