掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

陳華鑫:陳華鑫布吉結婚 老公唱《喜歡你》勁浪漫 __,陳華鑫,

鄭丹瑞(中)前往布吉出席陳華鑫與圈外男友周國榮嘅婚宴。無綫小花陳華鑫(Gloria)早前與圈外男友周國榮入紙申請結婚,今日喺泰國布吉低調舉行浪漫婚宴, ...


鄭丹瑞(中)前往布吉出席陳華鑫與圈外男友周國榮嘅婚宴。


無綫小花陳華鑫(Gloria)早前與圈外男友周國榮入紙申請結婚,今日喺泰國布吉低調舉行浪漫婚宴,兩人正式結為夫妻,恭喜晒!

Gloria曾經參選2012年嘅香港小姐,亦就讀過無綫藝員訓練班,其導師兼藝人鄭丹瑞亦專程飛抵當地去祝賀一對新人,之後仲喺社交網分享花絮照添!相中所見,場地布置以白色簡潔為主,一對新人晏晝嘅時候先喺布滿花瓣嘅花路上行禮,到晚上嘅時候,Gloria就換上一襲粉紅色晚裝,十分明艷照人。佢仲同老公喺煙花下甜蜜擁吻,唔少賓客都攞手機影低溫馨一幕,真係So Sweet!

鄭丹瑞留言話:「第26期藝訓班嫁女,恭喜Gloria!即便遠在布吉擺酒,也要第一時間飛去恭賀。在回程的飛機上,忽然想起:我總共教了四屆,有接近100個學生,他/她們都會結婚,成家立室,單單在送禮金這件小事上,憑我那份微薄的藝訓班校長薪水,豈不是嘔凸?!沒有向電視台申請加人工,真失策!」

聽老公唱歌眼濕濕

榮升人妻嘅Gloria接受東網訪問時表示婚禮喺20號舉行,並邀請了親友以及部分圈中好友出席:「出席嘅圈中人有鄭丹瑞及同期訓練班嘅同學,包括李旻芳、譚永浩等,大約有90人。(點解喺泰國搞?)因為我好鍾意泰國,所以揀咗喺呢度舉行婚禮,當日嘅程序都係接新娘、行禮同食晚飯。」

問到婚禮上最感動嘅一刻?Gloria透露:「最感動係接新娘時老公唱咗《喜歡你》,我聽到眼濕濕。因爲佢平時唔係好鍾意唱歌,所以我想佢今次唱歌,仲同一班姊妹度好遊戲,叫佢估一首關於Beyond嘅歌,結果佢一估就估到係《喜歡你》仲唱埋出嚟!另外一個感動位係行禮嗰一刻,環境布置得好靚好浪漫,我一見到佢同家人就感覺好澎湃,但冇真係喊,只係眼淚好想湧出嚟。鄭丹瑞同我伴娘嘅台上講辭都好感人,我都有喺台上特別多謝媽咪,話我好鍾意飲佢煲嘅湯,媽咪開心到笑晒。」佢又指暫時未計劃度蜜月,婚後將會繼續工作,唔會退出幕前,而造人方面則順其自然。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!