掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

被馬景濤抱起再強吻 劉嘉玲嚇呆狂尖叫 __,馬景濤,劉嘉玲,嘉玲,

劉嘉玲突然畀馬景濤抱起再強吻,嚇到成個人呆咗!女星劉嘉玲近年頻頻參與大陸綜藝節目,最近佢就亮相《吐槽大會》第二季,不過就發生咗強吻事件,令佢嚇到花容失 ...


劉嘉玲突然畀馬景濤抱起再強吻,嚇到成個人呆咗!


女星劉嘉玲近年頻頻參與大陸綜藝節目,最近佢就亮相《吐槽大會》第二季,不過就發生咗強吻事件,令佢嚇到花容失色!

自認克制唔到

節目每集都會邀請一位話題人物,要佢哋接受吐槽(意思大概係以開玩笑方式講人唔好嘅嘢)同自嘲,而劉嘉玲就係今集主角,有「咆哮教主」之稱嘅台灣男星馬景濤就係嘉賓之一!兩人曾喺1997年合拍電視劇《儂本多情》,但嘉玲就表示已經有廿年冇見,不過當馬景濤見到對方時非常熱情,走上前唔只擁抱,仲抱起對方原地轉咗兩個圈,已經嚇到嘉玲尖叫同掩耳!馬景濤就話:「節目組要我克制克制再克制,我克制不了!」不過嘉玲都驚魂未定,成個人僵硬咗打算整理吓件衫時,馬景濤又突然強吻對方,無計可施嘅嘉玲惟有不斷尖叫,唔識反應只可以掩臉,馬景濤最後聲嘶力竭咁話:「她是我心中永遠的女神,劉嘉玲!」終於可以返埋位坐嘅嘉玲就話:「嚇死我喇!」

曾飛擒大咬周海媚

而嘉賓都顯得非常尷尬,主持人又勸佢:「你稍微平靜一下!」網民睇完都話覺得場面好尷,又問「是不是喝酒了」?其實馬景濤唔係第一次咁「熱情」,2012年時重遇曾合作拍攝《倚天屠龍記》嘅周海媚時(海味),又啟動興奮Mode,向海味飛擒大咬,情境同今次真係有幾分相似……

馬景濤發文道歉

而馬景濤就喺微博回應事件,坦言喺節目上忘記吐槽先係正題,結果被劇組用咗佢嘅「咆哮」做重點!佢表示:「只希望努力的爭取圓滿,但卻不小心過了火,也自知不如意,請求節目組的補錄機會。半夜三點結束,同仁們也跟著(着)辛苦!雖然還是保留了現場的尷尬相信是覺得現場的效果更符合節目本身……觀眾的-100分和-10000分,我都接受,因為那確實是我。」

馬景濤感謝大家對佢同節目嘅關注,又向大家道歉,並承認:「我不適合脫口秀,給大家帶來的抱歉,也未必能抹去已有的看法。大家對我的所有批評,我都接受,失敗就是失敗了,也願意如此擔當首次脫口秀不良結果。不論是喜歡我的,討厭我的,因此離開我的粉絲,我都為此真誠的向大家道個歉!」

對於有網民懷疑佢飲咗酒,他則否認:「看到有人說我喝多了,這個鍋我不背,當天節目組曾精心為我安排晚飯,我一口沒吃。不是不好吃,是怕吃飽犯困,因為感冒,一直在咳,提前一天特別讓節目組給我準備了一些蘇打水,工作期間我是個連飯都不吃的人,又何來的酒?……第一次要講脫口秀,手心一直在出汗,我承認確實太過於緊張了,因為真的不會看大家表演的都那麼好,更加的緊張。緊張的結果,就是真正把#吐槽大會#變成了吐槽我的節目。」

馬景濤最後幽默表示:「有為我瘋狂打110(報警)的觀眾,我們還是不要麻煩員警叔叔了祝大家週(周)一愉快!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!