掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

何遠東寸未拎過視后!唐詩詠谷淚激動控訴 __,何遠東,唐詩詠,詩詠,視后,

何遠東同唐詩詠拍埋一齊又幾有火花喎。無綫《萬千星輝頒獎典禮》將於本月21日舉行,一班藝人都為爭獎而頻頻出招作最後發力,其中憑《降魔的》角色成「最佳男配 ...


何遠東同唐詩詠拍埋一齊又幾有火花喎。


無綫《萬千星輝頒獎典禮》將於本月21日舉行,一班藝人都為爭獎而頻頻出招作最後發力,其中憑《降魔的》角色成「最佳男配角」大熱門的何遠東就搵埋憑《不懂撒嬌的女人》角色爭視后的唐詩詠Crossover,拍出一段名為《不懂降魔的女人》的拉票片段。

片中「龍貓」上身的何遠東化身為「Cherry」唐詩詠的士司機,期間何遠東話唐詩詠因未拎過視后所以是「不斷錯失的女人」,搞到唐詩詠勁激氣咁谷出眼淚玩演技爆發,重演《不懂撒嬌的女人》中怒數宣萱的一幕:「嗰罌粥係你倒瀉㗎,阿媽搵藤條打我,打到我成隻腳都流晒血,你一句說話都冇幫我講過呀!」嚇到何遠東個心離一離,話自己一定會投對方一票。

之後,原本於《降》劇被砸死的何遠東,今次在片中就改寫角色的命運,未卜先知已經有高空擲物,立即叫唐詩詠一齊離開車廂。落車後,兩人都一齊商討台慶頒發禮當晚着咩戰衣好,何遠東就話會着招牌白色底衫,當唐詩詠開始諗着咩時便說:「限奶令喎!」非常搞笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!