網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月31日 星期三

華姐:高詠堃泳裝倒奶跳鋼管舞 __,華姐,

高詠堃贏得現場觀眾至Like表演獎。《2018國際中華小姐競選》在馬鞍山舉行「現場觀眾至Like表演」活動,來自三藩市的11號高詠堃(Elisa)以泳 ...


高詠堃贏得現場觀眾至Like表演獎。


《2018國際中華小姐競選》在馬鞍山舉行「現場觀眾至Like表演」活動,來自三藩市的11號高詠堃(Elisa)以泳裝上陣表演鋼管舞,更不時倒奶,相當吸睛!她成功從15位佳麗中脫穎而出,贏得現場觀眾至Like表演獎,因而成為其他佳麗的威脅。問到是否有信心奪冠?她說:「都有信心。(2號話你好勁,係勁敵?)唔會,大家表演都好好。(泳裝上陣?)因為泳裝先可以露出多啲皮膚去吸住鋼管,如果着舞衣都靚啲,但泳裝會好啲,同埋可以防走光。」

Elisa透露已學習鋼管舞兩年,今日表演前一小時才有機會上鋼管練習,講到她除了舞技外,腹肌亦相當搶鏡,她說:「練耐咗就會有咁嘅身材。(決賽都係跳管舞?)都係,會重新編啲同今日唔一樣,有難度、Crazy啲嘅。(有幾Crazy?)仲構思緊!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!