掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

頂硬上!溫碧霞帶病照登台吸金 __,溫碧霞,

Irene雖然喺拍劇期間病倒,不過都照樣接商演賺外快。藝人溫碧霞(Irene)近日在新疆烏魯木齊忙於拍攝新片,她更因為長期在攝氏零下二十度的氣溫下開工 ...


Irene雖然喺拍劇期間病倒,不過都照樣接商演賺外快。


藝人溫碧霞(Irene)近日在新疆烏魯木齊忙於拍攝新片,她更因為長期在攝氏零下二十度的氣溫下開工,令身體不堪負荷而患上傷風及嚴重咳嗽。日前Irene帶病向劇組請假,之後接連飛去番禺長隆及天津接商演賺外快。雖然Irene病到臉色蒼白兼不停咳嗽,但其演出水準並沒有受到影響,依然迷得全場粉絲都瘋狂尖叫及拍照,又爭相跟她握手,魅力非凡令全場High爆!

凍到冇知覺

Irene返回番禺和天津這兩個較暖的城市後,表示終於不用捱凍,她又十分感謝化妝師專程由香港帶了一批藥到番禺及天津給她服用,令她身體得以逐漸康復,她說:「最慘係拍外景時企喺零下二十度嘅街道,凍到全身、手、腳、背都貼滿暖包,但連少少暖嘅感覺都冇!全靠好好人嘅劇組工作人員,佢哋煮咗好多薑茶畀我哋暖身。唔知係咪落雪前特別凍,臨起程去番禺前一日終於落雪,哈,但落雪反而冇咁凍,個藍天白雪仲好靚、好浪漫,幾唔捨得離開呢個景色飛去商演。」

拍攝地零下二十七度

當Irene完成兩個商演再折返烏魯木齊拍攝時,該地方依然繼續落雪,雖然病情尚未痊愈,不過她亦忍不住出去玩雪及觀賞雪景,她笑言:「劇組幫我改咗個花名叫『帶雪』,哈哈!佢哋話我前幾日走咗之後即刻停雪,但當我返嚟之後又即刻繼續落雪,仲落足幾日。呢度愈來愈凍,尋晚只得番零下二十七度,導演驚我再病,所以將我尋晚嘅外景戲改為拍日景戲,真係非常多謝咁多人都咁照顧我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!