掃呢頁CODE去手機

2018年1月6日 星期六

胡琳唔肯放過「小三」陳敏之:質多佢一嘢 __,胡琳,小三,陳敏之,敏之,

胡琳呢嘢大快人心!藝人唐文龍與胡琳出席無綫劇集《溏心風暴3》宣傳活動,一眾演員上演短劇,唐文龍慘遭夏雨用奶茶潑全身、胡琳負責質蛋糕到陳敏之面上。胡琳笑 ...


胡琳呢嘢大快人心!


藝人唐文龍與胡琳出席無綫劇集《溏心風暴3》宣傳活動,一眾演員上演短劇,唐文龍慘遭夏雨用奶茶潑全身、胡琳負責質蛋糕到陳敏之面上。

胡琳笑指她昨晚已知道要質蛋糕,她謂怕失手,因為現場只有一次機會,而唐文龍直言不知情,他笑謂「好應」,至於在劇中被潑奶茶幾多次?他說:「拍劇都係一次啫,夏雨啲球技好厲害,一次就中,係之後要補大頭,啲奶茶乾咗要由頭淋過!不過今日杯奶茶就大杯啲!我以為玩吓喳,點知係真!」

胡琳已經留手

胡琳被問可會擔心敏之生氣?她說:「起初都驚,但我怕整親佢!」唐文龍笑指如果由他質蛋糕,敏之可能會嬲,又笑指胡琳已留手,只是將蛋糕撻在敏之面上,胡琳說:「唔係呀!我撻咗上去之後有質多下!我係擔心個蛋糕跌落地!」

談到夏雨在台上爆粗,唐文龍表示對方只是連戲,他說:「係劇入面既情緒,我個角色係應該被鬧,鬧得好!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!