網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月30日 星期二

好識做!岑麗香馬爾代夫着小背心冧粉絲 __,岑麗香,

香香喺馬爾代夫着小背心同粉絲傾偈。藝人岑麗香(香香)之前放假同老公強強去咗馬爾代夫旅行,為解一班粉絲嘅相思之苦,香香就好識做咁放咗條片,向大家問好、打 ...


香香喺馬爾代夫着小背心同粉絲傾偈。


藝人岑麗香(香香)之前放假同老公強強去咗馬爾代夫旅行,為解一班粉絲嘅相思之苦,香香就好識做咁放咗條片,向大家問好、打個招呼。香香喺片中中着住件小背心派福利,就算唔係同佢一齊旅行,個人都好心曠神怡呀!

香香喺六分幾鐘嘅直播裏面全程自拍,首先喺屋入面交待吓自己去咗馬爾代夫,又拍吓屋入面嘅環境、影吓窗外美景,海天一色,真係好靚呀!跟住佢就話當地嘅天氣好晒,自己仲晒黑咗好多添。之後有網民問佢有啲咩On Diet嘅方法,佢就話其實自己冇獨特嘅方法,仲笑言做人要開心,唔食唔得!不過有時食咗啲唔健康嘅嘢,就要食番多啲健康食品嚟平衡番咁話喎。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!