掃呢頁CODE去手機

2018年1月5日 星期五

敵人只有自己?郭富城爆唔出席頒獎禮之謎 __,郭富城,

相隔16年,城城再臨樂壇頒獎禮!天王郭富城驚喜現身《第40屆十大中文金曲—我和你音樂會》,他與Dancers載歌載舞炒熱現場氣氛。城城在受訪時表示心情 ...


相隔16年,城城再臨樂壇頒獎禮!


天王郭富城驚喜現身《第40屆十大中文金曲—我和你音樂會》,他與Dancers載歌載舞炒熱現場氣氛。城城在受訪時表示心情特別開心,因為今年是金曲40年:「佢哋誠意邀請我嚟,自己都相隔咗差唔多16年冇參加頒獎典禮,今次嚟最主要係答謝大會喺1992年頒授咗我喺樂壇嘅第一個獎項,就係『最有前途新人獎』金獎,無論喺咩階段都應該要飲水思源,呢個係我最重要嘅宗旨,所以今次我係推哂所有工作嚟,不忘初心,二話不說就答應嚟。」

重點放電影

問到會否再參加音樂頒獎典禮?城城指基本上都不會再出席:「雖然我冇特別講,但其實咁多年都見我唔出席都知咩事,大家都知道我嘅重心會放喺電影嘅時間多啲,歌手身份嚟講就會放開演唱會同埋世界巡迴演唱會做中心,而出碟就冇時間嘅限制。」

挑戰只有自己

另外,提到城城無論於影壇或歌壇上的大獎都已獲得,還想奪甚麼獎項?他表示不要這樣說,並覺得應該要在不同的時間定立不同的指標:「例如拎咗啲獎項,再定目標嗰陣要係攞獎前更加高,要不斷進步同學習,就好似攀山咁,山有好多唔同嘅山峰,高處未算高,會想不斷去攀,要憑理念不斷超越自己。(會唔會覺得冇再參與會令頒獎典禮失色咗?)唔關事,當時我有份參與嘅時候都有一班前輩歌手冇參與,依家都有班新人參與,時代轉變係時實,聽歌渠道又比以前闊咗好多,唔可以用番以前嘅指標去懷緬以前係點樣。」

城城於最後更贈送真言:「只要有好歌曲,樂壇永不死,一定會活着,只會更精彩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!