網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月16日 星期二

未決定去頒獎禮!宣萱打定輸數冇得拎視后 __,視后,宣萱,

宣萱就話自己冇咩信心拎視后。早前憑劇集《不懂撒嬌的女人》中的「Mall姐」一角封馬來西亞視后的藝人宣萱,到電台接受訪問,有傳聞指她以自由身接拍劇集的酬 ...


宣萱就話自己冇咩信心拎視后。


早前憑劇集《不懂撒嬌的女人》中的「Mall姐」一角封馬來西亞視后的藝人宣萱,到電台接受訪問,有傳聞指她以自由身接拍劇集的酬勞3級跳,宣萱解釋沒有並笑言太誇張:「不過工作量就多咗好多,之前係自己Manage自己,咩都要自己去傾,傾到價錢就最尷尬,依家有經理人就輕鬆好多。」期間更自爆有人於2015年曾打擊她:「話我年紀都大,要轉行,依家好多謝佢,因為佢踢醒咗我,當下我第一個反應係唔同意,覺得唔同Age有唔同角色,講完我就勤力啲的起心肝做,唔再懶懶行,變做推動力。」

問到獲馬來西亞視后時的感受,宣萱指相隔18年獲獎好開心,個心卜卜跳:「見好多人得獎都淨係聽到多謝邊個,所以特別提醒自己要把握時間講感受。(呢個獎對你有咩意義?)鼓勵到自己,都係鍾意做戲先入行,唔係為咗錢。」

無綫頒獎典禮舉行在即,問到可有信心再下一城獲視后?宣萱表示還未確定是否出席,但已準備戰衣中:「其實都打定輸數,拎咗馬來西亞視后信心都細咗。(咁你會投畀邊個?)唐詩詠,同佢再合作覺得佢成熟咗。(咁視帝呢?)馬國明機會都大。(如果真係你拎,你有咩感受?)人生就好滿足,但比起Mall姐,更想以《使徒行者2》中的Scarlett獲得。」另外,宣萱透露已安排今年再接拍劇集,笑言自己有所要求,希望是實景拍攝,可以「做乜都得」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!