網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月22日 星期一

【全馬】胡諾言太夜瞓有驚無險 __,胡諾言,

昨日參加全馬的藝人不多,只有胡諾言、「肯雅徐」徐濠縈、周子駒、DJ當奴唐劍康和細So蘇耀宗等,當中以胡諾言成績最好,以3小時43分42秒完成,至於兩年 ...


昨日參加全馬的藝人不多,只有胡諾言、「肯雅徐」徐濠縈、周子駒、DJ當奴唐劍康和細So蘇耀宗等,當中以胡諾言成績最好,以3小時43分42秒完成,至於兩年沒跑渣馬的阿徐,昨日就嘆慢板抱着輕鬆心情去跑,最終以4小時16分33秒完成。



阿徐女送抱支持

阿徐說:「傾住偈去跑,同幾個朋友,頭先喺西隧口見到自己個廣告,有停低影相,又有同啲參賽fans影吓相,今日嘅時間未必同平時一樣咁快,平時應該快啲,今日冇睇時間去跑。今日都係有啲辛苦,雖然話全程有輕鬆吹水。」記者笑指吹水功無人能及得上她老公陳奕迅,她即笑言:「佢唔跑得,因為大家唔同公司,即係代言嗰個,囡囡本身都嚟,不過怕混亂,今朝都畀咗個擁抱我,以示支持。」



■徐濠縈(右)邊跑邊跟人吹水和合照,所以完成時間比之前慢許多。 ■參加全馬的當奴跟徐濠縈差不多同時間衝線。

胡諾言今年成績比往年好,但他表示明年未必再參與,希望等兒子長大後可以一起參與。他又表示今次參賽其實有驚無險:「本來噚晚10點瞓覺,點知阿仔喺度喊,阿女又叫我,搞到1點先瞓,4點要嚟到準備,不過今年有呢個好成績,當係一個交代,我希望一眾crazy runner兄弟姊妹今晚頒獎禮可以得償所願。」




鍾意就快D Share啦!