掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

代港出戰國際選美 柯嘉琪呻又忙又攰 __,柯嘉琪,梁嘉琪,嘉琪,選美,

KiKo代表香港參與亞洲太平洋國際選美賽事。藝人柯嘉琪(KiKo)早前代表香港參與亞洲太平洋國際選美賽事,與逾40個國家的佳麗比賽。她將會在菲律賓逗留 ...


KiKo代表香港參與亞洲太平洋國際選美賽事。


藝人柯嘉琪(KiKo)早前代表香港參與亞洲太平洋國際選美賽事,與逾40個國家的佳麗比賽。她將會在菲律賓逗留一個月接受各種挑戰,期間要換上多個造型與其它佳麗爭妍鬥麗及考驗才藝。曾贏得中國小姐亞軍的Kiko表示今次難度更高,而且過程相當難捱,幸好她與其他佳麗結成好友,境況才不至於太慘:「呢次選美日程排得好密,項目好緊湊,經常要周圍去,搭車搭船幾個鐘,每人都只係瞓到四個鐘。最唔好彩係我手機壞咗三次,又跌埋落泳池,所以同香港失聯咗好多日。而且嗰段時間好忙、好攰,之後心情好低落,留喺個島度又冇得買電話,好在呢個時候體驗到友情嘅可貴!雖然同其他佳麗認識嘅日子唔長,但大家都好肯互相幫助,會借電話畀我用,仲會交換衫着,夜晚又一齊做Gym,所以我份外有拚勁,好快就練到人魚線。」

食素Keep身材

選美比賽當然要換泳衣騷身材,一眾佳麗為了有更好的狀態都吃得很清淡,Kiko亦被她們影響,近乎完全食素:「嚟到之後變咗草食動物!個個佳麗都忍口只食沙律,令我都只係食生果同菜,間中食少少雞胸肉同魚,所以瘦得快係有原因。」而最難忘的環節是要佳麗全素顏上陣,並非個個素顔都見得人,不過Kiko就對自己有信心:「雖然平時都有捱夜,但每晚都有敷mask,皮膚都算幾光滑。呢個環節考驗佳麗天然美,我都有信心嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!