掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

人人問男神 甩票房毒藥信心子華呻陰功:拍戲搵唔到食 __,子華,黃子華,

■黃子華和佘詩曼日前現身《蘋果》「人人問」環節,一次過回答粉絲提問。攝影:沈健程【《蘋果》專訪】【蘋果動搞作】黃子華是觀眾心目中的男神,他與佘詩曼主演 ...




【《蘋果》專訪】【蘋果動搞作】黃子華是觀眾心目中的男神,他與佘詩曼主演下月15日年三十晚上映的賀歲片《棟篤特工》,齊放笑彈。曾被封做「票房毒藥」的子華,今次有信心一雪前恥變回票房靈丹。日前他與阿佘在銅鑼灣接受本報專訪,並在「人人問」中親自解答粉絲的問題,他笑言如大家要他回水,首要親自入場看《棟》片。有人問子華覺得拍戲還是開棟篤笑可以搵食,他大呻:「拍戲對我嚟講,係搵唔到食嘅。」

採訪:蘇美怡

(1)伍小姐:你有冇信心今次會甩到「票房毒藥」呢個名?

子華:我就不厭其煩解釋一次,電影係有命運㗎!同人嘅命運一樣,所以唔好理,總之做好自己。



伍小姐 ■子華指電影是有命運的,所以票房難由他掌控。
黃先生

(2)黃先生:一係唔拍戲,一拍就賀歲片,怕唔怕觀眾又嗌「回水」?

子華:嗱!一定要入場,唔入場冇得嗌回水,喺街嗌嗰啲唔當係回水㗎。



李先生

(3)李先生:係咪專登度個古仔畀自己做男主角,仲要係型嗰隻?

子華:你誤解晒,呢套戲係一啲都唔型仔,你入到戲院就知道係幾咁折墮。

阿佘:唔係啊,我覺得。

子華:今時今日,折墮都俾人話係型



黃先生

(4)黃先生:阿佘覺得子華戲外係咪都鍾意搞gag?

阿佘:我覺得佢係幾幽默嘅人,同埋唔發脾氣。

子華:我係大局為重嘅人嚟嘛。



(5)鄧小姐:鍾意拍戲定係棟篤笑多啲?

子華:咁又真係好坦白同你講啲內心說話,拍戲對我嚟講呢,係搵唔到食嘅,咁我都做,你話我幾鍾意做呢樣嘢。咁寫呢個戲又寫咗兩年,大佬,好陰功啊拍戲,唔好喊啊!



鄧小姐 《一蚊雞保鑣》
莫先生

(6)莫先生:子華神,可唔可以講句金句嚟聽吓?

子華:哥哥,可唔可以畀啲錢嚟使吓?我搵食㗎。



黃小姐

(7)黃小姐:我想問幾時再開棟篤笑?

子華:你睇完《棟篤特工》,我就會話你知㗎啦。

阿佘:最重要係可以攞到幾多張飛?

子華:睇下一條題目啊。

阿佘:次次問親你都話冇飛。



(8)吳小姐:你心目中嘅一代笑匠係邊個?

子華:咁首先許冠文啦,跟住當然就係周星馳啦,喺我哋香港……

阿佘:梗係黃子華

子華:我只係一代嘅男神啫,我係唔屬於笑匠。



吳小姐 ■子華心目中的笑匠是許冠文和周星馳(圖)。
林小姐

(9)林小姐:我想問吓,今次套戲有冇滿足觀眾要求除褲呢?

阿佘:嘩!你有曾經咁樣提過咩?

子華:嗱,呢個真係絕對滿足到你喇,喺套戲裏面,唔單止除褲咁簡單,係除咗好多嘢。



(10)廖先生: Poster上面條腿係咪真係你(佘詩曼)嚟㗎?

阿佘:我條腿梗係靚好多啦,邊有咁黑啊?其實點解你唔搵我影番呢?

子華:講真我係未見過你條腿係點㗎喎。



廖先生 ■阿佘笑指海報上的長腿並不是她的。
姚先生

(11)姚先生:阿佘覺得最型嘅男演員係邊個?

阿佘:梗係發哥

子華:我都同意。

阿佘:你係第二型。

子華:嘩,已經好褒獎。啊!黃發華!

阿佘:哈哈,唔該你



場地提供:Papi of Fashion Walk

化妝:Judy Cheung、江中平

髮型:Helen of Fifth Salon、Seiko of Hair Culture




鍾意就快D Share啦!