網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月25日 星期四

【仰天痛哭】兒子指父茶飯不思 八両金為母設靈崩潰痛哭 __,八両金,

八両金母親葉歐陽麗蓮本月11日離世,享年83歲。八両金今為母親在香港殯儀館設靈,黃昏時與八両仔步出靈堂接受訪問時,一度傷心得仰天痛哭,不停叫媽咪,反而 ...




八両金母親葉歐陽麗蓮本月11日離世,享年83歲。八両金今為母親在香港殯儀館設靈,黃昏時與八両仔步出靈堂接受訪問時,一度傷心得仰天痛哭,不停叫媽咪,反而八両仔心情較平靜,而到場致祭的包黃夏蕙、艾美琦、王家淇。

八両金未有透露母親離世原因,一直痛哭指以為母親可以過到今年生日,又說她上月還行得走得及唱得,想不到一個月後便離開了。八両仔表示:「爸爸同啲姑姐都好傷心,爸爸呢排都食少咗嘢,只係不停喊,我都有安慰佢。」此外,八両仔回憶嫲嫲生前好疼錫自己,最記得她以前接自己放學,即使嫲嫲本身年事已高,但仍堅持幫他拿書包。

(攝影:陳慧安) 八両金(左)為亡母設靈 一提起亡母,八両金情緒激動。
八両仔指父親近日茶飯不思

黃夏蕙有去靈堂致意

鍾意就快D Share啦!