掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

舊足迹:劉佩玥沙田處處留痕 吸人情味大 __,劉佩玥,

沙田真係人傑地靈呀!前港姐劉佩玥(Moon)從出世、成長、讀書,甚至當選港姐而入行後,都一直住在沙田,廿多年來都離不開沙田的她,透露自己是宅女,不喜歡 ...


沙田真係人傑地靈呀!


前港姐劉佩玥(Moon)從出世、成長、讀書,甚至當選港姐而入行後,都一直住在沙田,廿多年來都離不開沙田的她,透露自己是宅女,不喜歡出街,不是留在家中就是在沙田遊蕩,所有衣食住行都在沙田,從沙田市中心到瀝源邨,對Moon而言都充滿着回憶,她更大爆與中學時期的男友在沙田運動場的拍拖點滴!

城門河父母拖手愛回家

Moon從出世到入行做藝人都居於沙田,最著名的城門河是她的蒲點之一,因為無論返學還是放學,城門河都是必經之路,亦與前男友有不少甜蜜的回憶!她說:「以前放咗學,佢練完跑之後,我哋就行過去城門河嗰邊拍吓拖,再經城門河行返過對面返屋企。」

Moon又指以前與家人晚飯後,會與爸爸、媽媽及細佬齊齊在城門河邊散步邊回家,更大爆爸爸媽媽的拍拖經歷:「佢哋咁多年嚟都會喺城門河散步,食完飯就日日拖手由城門河散步返屋企,我同細佬就一邊玩一邊同佢哋行返去。」

大會堂踩板傾偈好地方

沙田市中心連接沙田大會堂的一大片空地就是Moon小時候放學必到的蒲點!她笑謂小時候零用錢不多,放學後與同學去玩又不想花錢,就會一大班人到這條長樓梯坐低傾偈,有時候又會在這裏傾功課,肚餓就入商場搵美食,她說:「其實到依家都周不時會嚟,因為呢度有一大塊空地,我最近學緊踩滑板,呢度就好方便我練習」

茶餐廳收平啲人情味滿載

問到最難忘的食肆,Moon就走入一間位於瀝源邨的舊式茶餐廳,見她到茶餐廳門口就與店員熱情打招呼,一坐低連餐牌都不用看就點菜!雖然吃的只是普通的沙嗲牛肉麵及凍奶茶,但Moon都吃得津津有味:「呢度係我讀中學嗰陣最常嚟嘅餐廳,差唔多日日都嚟,以前讀書嗰陣冇咩錢,老闆都會收平我哋少少,食嘅雖然係好簡單嘅茶餐廳食物,但係充滿住人情味!」

沙田運動場陪鐵人舊愛練跑

沙田運動場毗鄰禾輋,位於Moon所讀的中學對面,所以也成為熱門蒲點,更是她與中學時期的男友拍拖勝地!Moon透露前男友喜歡玩三項鐵人,放學後經常到運動場練習,Moon就做「跟得女友」!她說:「因為我好鍾意寫嘢,好需要靜靜哋諗吓嘢,有時候放咗學,佢要練跑,我咪坐喺觀眾席等佢,一邊等一邊諗吓有咩題材可以寫!」Moon笑言與前男友都是「純純的愛」,不會四周圍去玩去拍拖,沙田運動場反而成為兩人的拍拖勝地,更笑指:「冇㗎,以前細個唔識拍拖,大家都係放學相處吓!」

母校操場寫作被誤會𥄫仔

Moon從幼稚園到中學都在沙田讀書,令她印象最深刻的就是中學階段,就讀浸信會呂明才中學的她,被問到最常在學校做甚麼?她表示喜歡寫作,故放學不是坐在沙田運動場,就是坐在學校的籃球場找靈感,卻被同學誤會她是為了在籃球場𥄫仔,她笑說:「因為我鍾意喺啲冇咁侷促嘅環境下寫作,有時睇住啲同學仔打波,好自然就會有靈感,初初好多同學以為我喺操場坐喺度係為咗睇男仔,後來我攞咗獎,佢哋先信我坐喺操場係為咗寫嘢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!