網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月4日 星期四

傳一腳踏兩船 張景淳認同菊梓喬約會 __,張景淳,菊梓喬,

菊梓喬與張景淳傳出緋聞。(設計圖片)藝人張景淳之前憑無綫神劇《天與地》角色家明彈起,最近又加盟處境劇《愛‧回家之開心速遞》做奸仔,頻頻在公仔箱出現,甚 ...


菊梓喬與張景淳傳出緋聞。(設計圖片)


藝人張景淳之前憑無綫神劇《天與地》角色家明彈起,最近又加盟處境劇《愛‧回家之開心速遞》做奸仔,頻頻在公仔箱出現,甚得觀眾喜愛。近日就傳出他事業愛情兩得意,與人氣歌手菊梓喬低調地在九龍塘拍拖睇戲後,女方更為他做司機載他回家兼入屋過夜。

他接受東網訪問時便指有關消息在細節上並非事實:「首先我同佢唔係拍拖,我哋係識咗好耐嘅好朋友,亦因為我哋係朋友,所以間中都會出嚟睇戲、食飯,唔會話有咩特別避忌。(你追佢?)我唔係追人啦。」

提到有指他之前曾一腳踏兩船,他就指從未試過:「我所有關係都清清楚楚㗎。(好多人都話你係富二代?)我唔係啦,大家一直都誤會咗喇,只係我冇特登出嚟解釋番。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!